Časopis Rodinný život přináší své poselství už 33 let. Za dobu své existence přinesl přes 160
tematických čísel o aktuálních otázkách výchovy, vztahů, duchovního života, těžkostech i životních výhrách. Čerpá nejen ze života rodin, které jsou ochotné se o své příběhy podělit s druhými, ale prezentuje i názory odborníků.
Cílem časopisu je zabývat se rodinným životem na mnoha úrovních i rovinách.
Časopis Rodinný život vychází od roku 1990, nejprve to byl bulletin, později oběžník pro členy centra a za několik let se rozšířil do celé České republiky.
Redakci tvoří dobrovolníci i dlouhodobí spolupracovníci, kteří se s velkým nasazením a erudicí snaží o udržení vysoké obsahové i grafické úrovně navzdory vytížení ve svých primárních zaměstnáních.
Vydavatelem je Centrum pro rodinný život Olomouc.
V nízkém nákladu křesťansky orientovaného časopisu není možné, aby měl časopis své zaměstnance.
Tvoří ho tým nadšených spolupracovníků, dobrovolníků, studentů, pracujících i seniorů. Všem jsme velmi vděční za jejich obětavou službu i čas, který časopisu věnují. Náklady na tisk a distribuci v posledních letech narostly a několikrát jsme byli nuceni zvýšit cenu předplatného.
Naším cílem je investovat do propagace časopisu, aby se mohl dostat k dalším a dalším čtenářům, kteří náš časopis ještě neznají. Kromě křesťanských rodin chceme také rodinnými tématy cílit na rodiny, které hledají skutečné hodnoty.
Učíme se tedy hledat a oslovovat sponzory a dárce a žádat o podporu pro dílo, které věříme, že za to stojí. Děkujeme všem, kdo nás podpoří.
Tým redakce se v letošním roce rozrostl o nové členy. Jsou to především vysokoškoláci, kteří se pro práci v časopise nadchli. Chceme je získat pro další spolupráci a odměnit jejich snažení, kreativitu i nasazení. Bohužel v nynějším rozpočtu na jejich finanční ohodnocení nemáme prostředky, ale víme, že si odměnu zaslouží. Pomůžete nám?
Dále bychom rádi investovali do propagace pomocí moderních technologií, abychom mohli oslovit a inspirovat především mladé rodiny a manželské páry.
Cílem projektu je zdvojnásobení počtu předplatitelů za účelem snížení nákladů na tisk a distribuci i usnadnění dostupnosti periodika pro širší okruh nových čtenářů.